lördag 25 augusti 2012

God morgon

Ligger fortfarande kvar i sängen, men har varit vaken i över 1,5 timme. Väldigt mycket som händer på jobbet, å det upptar i stort sett all min tankeverksamhet. Visste på en gång att jag inte skulle kunna somna om. Tror att det börja bli dags att lämna, och söka något nytt. Läskigt, men jag tror att det är nödvändigt... Så hojta gärna till om ni har något över! ;0)
Snart ska jag in till stan och Rönischbutiken för att delta i Terese event där. Å jag får sällskap av en kär vän. Härlig start på lördagen (iaf om man bortser från det tidiga uppvaknandet å allt som har med jobbet att göra!)

3 kommentarer:

  1. Tack så mycket, det värmer att höra :)Vilken härlig blogg du har:)

    SvaraRadera
  2. Jag lyckades somna till halv 8 idag :) fast jag vaknade en första gång 05.53 men lyckades somna om. Det där med mkt på jobbet och mkt att tänka på känner jag igen. Kanske därför jag själv sover lite illa just nu. Ha en finfin lördag och du får berätta mer om Eventet sen :) kram!

    SvaraRadera
  3. Åh det där känner jag igen! Jag är ju nästan i samma jobbsits. Hoppas det löser sig... För oss båda!

    Trevlig lördag!

    SvaraRadera