onsdag 29 augusti 2012

Typiskt!

Jag avbokade den bokade coreklassen igår, och somnade samtidigt samtidigt som barnen. Jag kände det på mig.
Så att morgonen började med nässpray, Alvedon och halstablett var föga förvånande! Tog mig iväg till jobbet ett par timmar, men ligger nu nerbäddad i min säng. Planerar att ligga kvar här. Passa på att läsa ikapp gamla tidningar och massa bloggar.
Så typiskt! Som jag längtat efter den här veckan, när alla pass drar igång. Bara att sätta igång och avboka. Iaf dagens pass. Kanske jag ändå kan köra fredagspasset?! Hoppas verkligen det!!!

6 kommentarer:

  1. Hjälp! Alla runt omkring mig är sjuka.... kompisar... grannar.... barn på dagis...(eller som var där så sent som igår och idag tydligen är jättesjuka) och på bloggar... men bloggar är okej. För de kan inte smitta mig :-)

    KRYA PÅ DIG NU!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tacka!
      Ja, det är hopplöst att träffa alla igen efter semestern! ;0)

      Radera
  2. usch.. då skickar jag en kryapådigpeppning ifrån en som oxå e sjuker :(

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack det samma får man väl säga då!

      Radera
  3. Hoppas att förkylningen ger med sig snart!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det verkar den ha gjort. Tänk vad lite vila kan göra... ;0)

      Radera