lördag 18 augusti 2012

Ingenting alls

Har jobbat en vecka nu, och inte tränat någonting.
Trillis plankutmaning
är bara att glömma. Jag har inte fått till en enda planka.
Helt slut av att vara tillbaka på jobbet igen. Man glömmer hur påfrestande det är med inskolningar! Å jag har dessutom jobbat över lite varje dag för att få avdelningen i någorlunda presentabelt skick.
Igår somnade jag strax efter nio, i soffan. 

Idag när jag har all tid i världen, så har gymmet fortfarande sommartider och är stängt! Får se om jag lyckas ta mig samman tillräckligt för att få till något här hemma. Men det är så mycket annat som ropar på uppmärksamhet här. Garderober som behöver rensas ut på för små kläder, saker som behöver plockas undan, golv som behöver dammsugas, tvätt som behöver tvättas, tvätt som behöver vikas o.s.v. Längtade jag verkligen efter vardagen?!

Måste in en sväng till stan också. Det vankas kalas imorgon, och jag behöver handla lite presenter. Men det innebär också att jag inte kommer kunna köra min söndagsZumba.
Å ikväll vankas det tjejmiddag, där jag inte känner någon annan än värdinnan. Spännande. Något jag inte skulle tackat ja till för bara något år sen.

3 kommentarer:

  1. Jag vet hur det är! Helt galet trött man blir av att jobba igen...nu är jag visserligen arbetslös, men när jag väl börjar!! Men det lugnar ned sig snart!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det verkar snarare bli värre... =0(

      Radera
  2. sv: det är ett dansinspirerat konditionspass.. Satt ihop lite roliga steg, hopp, snurrar osv till olika låtar och sen öser vi =D

    SvaraRadera