lördag 20 augusti 2011

Det blev lite kondition ändå!

Eftersom mitt gym har stängt så var jag inställd på att det inte skulle bli någon träning. Speciellt inte när regnet öser ner ute. Men suget var så starkt idag...

Min sambo jobbar i en simhall, som har samma värdelösa öppettider nu under sommaren, som mitt gym. Alltså stängt idag.

Men eftersom han är så stöttande i mina träningsinitiativ, så åkte till hans jobb, hela familjen. Sambon och barnen hade hela simhallen för sig  medan jag begav mig  till gymmet. Eller rättare sagt till konditionsrummet.
Eftersom jag var ensam (såklart!) så vågade jag något som jag inte gjort på 10(!)år. Jag sprang!!! 20minuter blev det sen gick jag över till crosstrainern och körde ytterligare 20minuter där.
Så totalt 40min kondition.





Mycket nöjd!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar