söndag 28 augusti 2011

Dubbelpasset blir enkelpass

På söndagar (när vi varit hemma) har jag kört dubbelpass hela sommaren. Det var även tanken idag.
Men jag är så himla öm i benen idag så jag väljer bort Bodypumpen och kör bara Zumba.
Den är så rolig!!! Har världens bästa instruktör!
Det är samma som kör Bodypumpen direkt efter. Men eftersom jag redan förra veckan inte orkade va med i den andra benlåten, utan att känna mig öm innan

Ikväll sen bär det av in till centralen. Jag ska ta nattåget till Malmö, där jag börjar skolan imorgon. Nervositeten kommer mer och mer...
Morgondagen blir alltså en vilodag, vare sig jag vill eller inte. Tar som sagt nattåget ner, och är inte tillbaka på centralen förens ca. 23

Men sen drar höstschemat igång, och det finns massa pass att välja på igen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar