torsdag 25 augusti 2011

Tröttare än tröttast!

Igår började jag inte förens halv tio, så jag tänkte att jag skulle passa på att träna innan jobbet.

Det gick sådär!

Först blev vi försenade hemifrån, så jag hann inte med den bussen jag tänkt ta. Bussen efter var 10minuter försenad, så 25minuter av min träningstid bara försvann. Jag var nästan påväg att gå av bussen vid jobbet istället... Men jag fortsatte och försökte peppa mig själv. "Lite är bättre än inget".
Väl framme blev det 25min på bandet! Varav 10min i mitten var riktig löpning. Åtminstone för mig!

Använde träningskläder som jag berättade om tidigare. Linnet var helt okej (från Reebok) men byxorna som är från Under Armour var helt underbara! Kommer användas flitigt!!!

Sen råkade jag visst duscha lite för länge, så det blev att tok stressa till jobbet!
Kom i tid, men jag var högröd i ansiktet och nästan lika svettig som innan duschen.

På eftermiddagen smög det sig på en väldig huvudvärk. Jag promenerade hem och utan att äta något så skulle jag vila lite när tjejerna gick och lade sig. Jag stensomnade innan halv åtta och och vaknade inte förens kvart över sex imorse. Hade inte ställt klockan och började sju. Bara att kasta sig iväg och det är först nu, när jag kommit hem som jag landat.

Ikväll ställer jag in träningen till förmån för en av mina bästa vänner som bor utomlands. Hon är på besök och ville komma hem till oss ikväll. Det kan man ju inte säga nej till!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar