onsdag 17 augusti 2011

Kameran visar en hemsk sanning

När man, som jag, inte är så nöjd med sin kropp och inte känner sig så fin så undviker man gärna att vara med på kort.
Såhär efter semestern så sitter jag och går igenom korten som tagits. Jag ser till min fasa att min sambo tagit kort på mig på stranden. Hemskt!!!
Det värsta av allt är att det/jag ser betydligt värre ut än vad jag föreställt mig! Jag är större på bild än vad jag är i mitt huvud när jag står framför spegeln... Herregud säger jag bara!

Här har ni mig och den hemska sanningen!



Kankse borde man formulera något typ av mål... Men jag vet inte riktigt vad än...
Jag vill bli mindre och fastare! Räcker det? Det får lov att göra det så länge...


Okej då kör vi.....

Midja: 92cm
Rumpa: 110cm
Lår: 62cm
Arm: 32cm
Vikt: 73,6kg

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar