söndag 28 augusti 2011

Morgonträning med inslag av stress

Kände mig väldigt pigg när jag vaknade igår, lördag.
Eftersom jag visste att vi hade en minst sagt fullspäckad dag framför oss, så var jag antingen tvungen att ta mig iväg på en gång. Vilket jag gjorde!!! (lite imponerad av mig själv...)

Jag hällde i mig en proteindrink och gav mig iväg.
Jag hade inte riktigt bestämt mig vad jag skulle köra... Skulle jag springa eller skulle jag köra crosstrainer?!

På väg dit får jag ett sms av min sambo att vi skulle hälsa på bebis på em (han blev farbror i måndags)! Ytterligare en grej i det redan pressade schemat... Det fick bli löpning, som jag inte skulle orka lika länge.



Har på mig en gammal funktionsträja från craft och dom nya favoritbyxorna från Under Armour.
Liten nyansskillnad i ansiktet på första och sista bilden?! =)

Jag kom på 4km på 31min, och då gick jag totalt 12min av dom. Tycker jag var riktigt bra! Är det inte det? Tredje gången jag springer...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar