fredag 19 augusti 2011

Igång igen!

Igår kunde jag inte skriva på hela dagen! Datorn bara stod och jobbade och jobbade och textfältet gick inte att använda. Men nu så verkar allt funka som det ska... Frustrerande när man har massa som bara vill ut.

Det blev iaf ingen morgonpromenad, precis som jag misstänkte. Jag är så fruktansvärt morgontrött!
Eftersom jag är ensam hemma med mina tjejer så vill jag ändå gå ut tidigt, när dom sitter koncentrerade framför "Sommarlov". Men så blev det alltså inte...

Det blev ingen träning alls, i någon form. På kvällen var jag ute och åt middag med 3 härliga vänner. Att äta ute är ju alltid en utmaning. Framförallt för mig som är som är så svag för pommes. Men jag åt ris! Inte så mycket, men lite, för att fylla ut. Sen slank det visst ner en dessert också... Men det hade jag tänkt redan innan, att jag skulle unna mig, om jag såg något som lockade.

Idag blir det inte heller någon träning.
För det första har gymmet fortfarande sina värdelösa sommartider, då det är stängt fredag och lördag. För det andra ska jag på ytterligare en tjejemiddag. Det låter som att jag inte gör något annat, men det handlar egentligen bara om att alla har varit utsprida över världen under sommaren och haft semester olika perioder. Nu när allt drar igång igen, så är alla hemma. Men jag mår så bra efter tjejkvällar med god mat, skvaller och skitsnack!
Man får inte glömma bort själen... ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar