fredag 26 augusti 2011

En till dålig morgon!

Ytterligare en väldigt stressig morgon. Hann inte promenera utan fick ta bussen.

Fortsatt stressa på jobbet. Fixat massa inför nästa vecka, då jag inte är där på måndag.
För på måndag börjar jag skolan!

Tog en powerwalk på vägen hem, å gick en lite omväg på ca 500m, så det blev 3km.

Är ensam med tjejerna, då sambon är iväg och träffar kompisar. Funderar på å köra nåt litet pass för magen sen när tjejerna somnat.
Å dom tjatar dessutom om fredagsmys, å en skål chips känns väldigt, väldigt lockande. Vet inte om jag vågar hälla upp till dom. Slutar nog med att jag äter upp det mesta! (Chips är min absolut största last!!!)

Annars är hela helgen full med kalas. Får se om jag hinner iväg till gymmet för att köra lite kondition imorgon bitti... Inga pass på lördagar,än. Men nästa vecka så...
På måndag kör höstschemat igång. Jag längtar!!! Så jag kan komma igång ordentligt. Jag som är för feg, för okunnig och har förmodligen fördålig karaktär för "riktiga" gymmet.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar