fredag 19 augusti 2011

Två efterlängtade paket...

Har precis varit uppe i centrum och hämtat ut två efterlängtade paket!

Ett från Gymgrossisten. Det innehöll två olika proteinpulver, lite olika bars och omega 3 tabletter.
Tror att det kan bli bra. Som jag sagt tidigare så tänker jag ju försöka dra in ganska mkt på kolhydrater (och då framförallt dom snabba), och jag sedan tidigare är så fruktansvärt dålig på att äta regelbundet, så tänker jag att det här nog ska passa bra. Bars att alltid ha i väskan, så att man faktiskt äter nåt innan träning eller när man "ska" äta dom där mellanmålen.
Jag äter heller inte kött, utan bara fisk och skaldjur, vilket gör att det oftast finns väldigt begränsade möjligheter att snabbt slänga i sig något när man är på språng.
Tror dock inte att jag kommer att få det ifred. Sambon kommer nog norpa en del...

Det andra var från Stadium. Beställt nya träningskläder till mig. Det blir ju så mycket roligare när man känner sig lite fin! Blev tre nya toppar och ett par byxor...




Bilder lånade från Stadium 

Ja! Jag har en förkärlek till lila i alla dess former, men föredrar svarta byxor...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar