fredag 26 augusti 2011

Nu skiter jag i det här!

Jag har suttit framför datorn, för att undvika tv:n.
Här måste jag använda händerna och kan alltså inte äta nåt...

Men har efter mycket dividerande med mig själv kommit fram till att jag ska få unna mig en kväll i soffan, med onyttigheter (jag har ju sagt tidigare att jag har dålig karaktär!).

Då blir det att ta sig iväg till gymmet imorgon, inget snack om saken!

Har suttit på Motimate, en sida som bl.a. Paolo Roberto står bakom och leta bland hemträningspassen. Men, nä, inte idag. Idag nöjer jag mig med min promenad hem från jobbet, så kör jag hårt i helgen istället.
Annars blir det tv mitt i natten å d vill jag ju inte. Å dom där chipsen lockar nåt fruktansvärt... Men i begränsad mängd!

Ha en trevlig kväll! Det ska jag!!! =0)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar