lördag 5 maj 2012

Antiklimax!!!

Kommer dit laddad till tänderna. Har längtat hela veckan! Men när jag ska hämta ut biljetten finns den inte. Går till kassan istället, å ja då är klassen inställd! Han va sjuk och dom hade inte lyckats få tag i en vikarie. Första gången faktiskt. Han har kört varenda lördag sen den klassen tillkom på schemat.

Men till skillnad mot sist (söndagen när jag fick gå hem utan att ha ansträngt mig det minsta), så fanns det ju två andra klasser nu samtidigt. Pilates och spinning. För mig var det ett enkelt val, det blev Pilates. Spinning är något som jag inte direkt uppskattar, å måste ladda ordentligt för innan.

Va ett bra tag sen, men för något år sen gick jag en del hos den här instruktören, så jag kände igen det mesta.

Så nu är man iaf lite mör i kroppen, men jag hade ju längtat efter att få ta ut mig ordentligt...

Published with Blogger-droid v2.0.4

4 kommentarer:

  1. Ja det är den känslan man får försöka komma ihåg; hur sköööönt det känns i kroppen efteråt!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, det är ju inte många genomförda pass man ångrar efteråt! =0)

      Radera
  2. Typiskt! Men grymt att du körde ett annat pass i alla fall och inte gav upp och gick hem.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag va ju ändå där, ombytt å klar. Lika bra att köra!

      Radera