söndag 20 maj 2012

Idag fanns dom!


För ett tag sen tipsade västgötskan om Icas frysta granatäppelkärnor. Sen dess har jag hållit utkik. På min Ica har dom inte tagit in dom. På Ica vid gymmet har det funnits en lapp, men det har hela tiden varit tomt i frysen. Men idag fanns det! Jag köpte två för säkerhetsskull. Det ska jag mumsa på ikväll! Det är jag väl värd efter att ha utkämpat ytterligare ett Zumbapass, med svetten droppandes.

Å hon blir kvar! Om ni läst min inlägg igår, så finns det en viss oro för vad som kommer hända nu när mitt kommunala gym läggs ju på entreprenad. Men hon som kör söndagarna blir iaf kvar. Då är bara 50% av oron kvar. Vill ju självklart ha kvar han som kör lördagarna oxå!

Published with Blogger-droid v2.0.4

4 kommentarer:

  1. Jag har letat överallt! På varje Ica jag varit inne på men ingen tur ännu.

    Vill ha, vill ha, vill ha!!!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Konstigt att du inte hittar! Jag har ju ändå bara kollat i två butiker... Hoppas du hittar snart!

      Radera
  2. Ja, men se där. Grattis! Eller vad säger man? Hihi! :-D

    SvaraRadera