lördag 5 maj 2012

Läser ikapp...


Har varit vaken i lite mer än 2timmar, men piggar fortfarande kvar i sängen.

Har legat och läst ikapp litegrann. Har jobbat över hela veckan, å dessutom dragit omkring på den här förkylningen, så har jag däckat vid niotiden. Alltså ungefär den tiden när jag brukar börja ägna mig sånt jag vill, när alla måsten är avklarade. Alltså varken bloggläsande eller bloggskrivande. Men nu tror jag att jag i stort sett är ikapp...

Dags att bege sig in i köket, för att fixa iordning lite frukost innan det är dags för den efterlängtade Zumban!

Förkylningen hänger kvar lite smått i näsan, men det ska nog inte vara några problem. Dessutom ska jag pröva ett nytt mandelbröd nu, som jag bakade igår. Spännande!

Published with Blogger-droid v2.0.4

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar