onsdag 30 maj 2012

Det är fortfarande inte mkt som stämmer just nu. Iaf inte på tränings- och matfronten. Det är väldigt mycket på jobbet, inte många dagar kvar att jobba innan jag går på långledighet.

Har därför bestämt mig för att ligga lågt nu i två veckor. Kommer fortfarande köra mina helgpass, dom längtar jag efter! Men under veckorna kommer jag bara köra om jag är sugen! Först kändes det som ett nederlag, jag som har kämpat på rätt bra dom senaste månaderna, men det kanske är som Trillis säger, att det har varit fokus lite för länge. Å jag lägger ju inte ner helt...

Published with Blogger-droid v2.0.4

2 kommentarer:

  1. Din blogg har inte uppdaterats på min bloggroll! Så jag har missat lite här! Jag tycker du gör rätt. Jag har känt samma sak två veckor nu och legat lågt. Träningen har gått så där och kosten likaså, men det är inte ett nederlag. Jag känner mig lite starkare för varje dag och snart så... ;)

    SvaraRadera
  2. Inte nederlag, men ändå en slags besvikelse. Men snart så, precis som du säger... ;0)

    SvaraRadera