måndag 7 maj 2012

Första peppveckan!

Eftersom jag drogs med min förkylning, så valde jag att gå ut ganska lugnt under Cillas första peppvecka. Jag började med promenader under veckan, för att sen köra mina Zumbapass under helgen.

Tycker att jag lyckats riktigt bra faktiskt. Det var en väldigt jobbig vecka på jobbet, med mycket övertid. Men jag tog mig ändå ut. Rundorna blev kanske inte riktigt lika långa och många som jag hade tänkt mig, men det blev åtminstone en dagligen!
Lördagens Zumba blev ju tyvärr inställd. Så som jag hade laddat! Det är verkligen veckans höjdpunkt!!! Men jag va där i såpass god tid att jag hann få biljett till en annan klass, nämligen Pilates. Va väldigt länge sen jag gick nu, men det kändes ganska bekant å man blev lite mör i kroppen. Inte alls lika slutkörd som i vanliga fall, men kroppen hade iaf fått jobba lite!
Söndagens Zumba blev av! Va så trött i benen efter att jag satt å vänta på bussen i 20min, orkade inte gå från tunnelbanan å hem.

Dessutom lyckades jag avstå sältan framför tv:n i fredags. Som en extra bonus! Jag har klarat det förut, absolut, men bara om jag gjort något annat än att ligga i soffan. Nu låg jag i soffan, men åt inget ändå! Stor eloge till mig!!!! =0)

2 kommentarer:

  1. Japp, stoooor eloge!
    Det är i soffan suget kommer. Heja dig! :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack! E faktiskt riktigt stolt över mig själv. För soffan har jag inga planer på att överge... ;0)

      Radera