söndag 27 maj 2012

Inte min vecka!

Det är inte mycket som har stämt för mig den här veckan. Har haft extremt svårt att motivera mig till något annat än mina Zumbapass lördag och söndag. All annan träning, å för att inte tala om kosten... Jag vet inte vad som hänt. Var är mitt fokus, min vilja? Varför kan jag inte stå emot? Jag har gett efter för allt. Framförallt nu under helgen. Bortsett från lördagens lunch har all mat varit köpt hämtmat. Jag har inte ens orkat lagat mat!


Published with Blogger-droid v2.0.4

4 kommentarer:

  1. Vet du, såna veckor drabbas man av! Då gäller det att hitta tillbaka, ta tag i rodret igen och styra tillbaka in mot land. Du kanske har fokuserat och varit för "hård" för länge? Då brukar jag tröttna i alla fall...Tänk igenom hur du skulle vilja ha det, varför flippade du ur, hur kan du hitta fokus igen?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Just nu vet jag inte riktigt var problematiken sitter, men jag hoppas kunna fundera ut det rätt snart... Misstänker att det kan ha med stress att göra. Stress inför sommaren och ledigheten, då det är sjukt mkt att göra innan jag går om ca 2veckor. Men jag ska fundera ett par dagar, å förhoppningsvis komma på något som kan funka just nu! Tack för ditt stöd!

      Radera
  2. Håller med Trillis - såna svackor kommer då och då. Än är ingen skada skedd, bara att köra på som vanligt igen. Man kan inte vara superstrikt jämt, balans du vet... :)

    Stress är en stor bov för mig med, supersvårt att hålla fokus då.

    Ta ett djupt andetag, kör på good enough de två veckorna fram till semestern och sen fokus igen! :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack! Varför ska man behöva höra någon annan säga dånt man egentligen vet?!

      Radera