söndag 13 maj 2012

Gissa vad jag köpt?!



På väg till bussen, från Zumban gick jag förbi ett bärstånd. Bl.a hallon 15kr.

Söndag eftermiddag, å där står han i solen. Bären måste ju va ganska så risiga vid det här laget tänkte jag. Men jag gick fram å kolla iaf. Å det var ju tur att jag gjorde det. Dom var jättefina! Så pass fina att jag ville köpa dom allihop. Men jag insåg att inte ens jag skulle hinna äta upp dom. Så jag nöjde mig med 4pkt...

Å medans jag knåpat ihop det här inlägget har jag nästan ätit upp en utav dom!

Published with Blogger-droid v2.0.4

7 kommentarer:

  1. Vad gott!! Färska hallon är verkligen fantastiskt :)

    SvaraRadera
  2. Ser super gott ut! Förstår att du hade svårt att hålla dig.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja! Det är väl tur att det finns något nyttigt som man knappt kan hålla sig ifrån... ;0)

      Radera
  3. Ser underbart gott ut! Förstår att du hade svårt att hålla dig.

    SvaraRadera
  4. Gud så gott :) Älsk på färska hallon!

    SvaraRadera