tisdag 1 maj 2012

Peppveckor!

Har beslutat mig för att hänga på Cillas peppveckor, även fast inledningen kunde vara betydligt bättre... Eftersom jag har den här förkylningen, så blir min målsättning för första veckan ganska blygsam. Jag hoppas på att kunna köra mina Zumbapass i helgen, men jag har även lovat minst en promenad om dagen! Som sagt inget storslaget, men det innebär att jag inte kan lägga ner allting bara för att jag inte är helt frisk...

Efter att det att jag kom hem från jobbet igår, så gick jag direkt och la mig. Jag är/var inte så dålig att jag somnade, men jag låg och bara tog det lugnt hela kvällen. Barnen fick åka själva med sin far till majbrasan. Redan då bestämde jag mig för att stanna hemma hela dagen idag, och bara vila.

Idag strålar solen utanför fönstret, men jag har då som sagt suttit inne hela dagen. Eller suttit har jag inte alls gjort, jag har legat på soffan å kollat på massa skit på tv:n. Med väldigt blandade känslor...

Men jag känner mig iaf betydligt bättre än när jag kom hem från jobbet igår, så något gott har det nog fört med sig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar